[ Antworten ]  [ Forum ]  [ Neue Beiträge ]

Re: Schirennen

geschrieben von Isner  am 13.11.2017 um 11:01:28 - als Antwort auf: Re: Schirennen von trashtalk
[i][i][i][i][i][i][i]Wart ihr heute auch alle so mega frustriert, dass der beste Schweizer nebst dem Berner Aerni ein Schotte ist? Konnte mich über diesen 4. Platz gar nicht freuen. Würde er sich mehr mit der Schweiz identifizieren und vor dem Start die Hymne singen, hätte sich dieser überbezahlte Profi einen Podestplatz geholt! Und der kann jetzt an die olympischen Spiele, während der Walliser Zenhäusern zu Hause bleibt? Ich schäme mich![/i]

Dreieinhalb Olympiaqualis nach dem ersten Rennen, episch ;-)[/i]

E Troum! 6 ide 24, Simonet bi BIB 2 im 1. Louf aus 7. mit Usfall. Murisier u Niederberger ni mau im Kader... Bonvin/Brügger/Bissig gsehni grad no nid, aber im Slalom simer ume. Aber es isch huere geil, wiviu ume Sieg chöi fahre u we eifch chli abefahrsch chunnsch nid mau i 2. Wird auso de ono Renne gä mit viu Usfäu vo üsne. [/

Meh aus 1, 2 bronze gsehn i de glych nid überd saison. Top 5 si z guet.[/i]

U wär meinsch mit Top 5? D WCSL? Hirscher, Kristoffersen, Neureuther , Moelgg, Matt?
I dänke es wird im Slalom so äng, spannend u abwächsligsriich, wie scho lang nüm. Einersiits si di junge v.a. Schwiizer u Ösis wo vore chöi mitmische angerersiits di arrivierte wie Gross, Kristoffersen, Hargin, Pinturault und o d Autmeister Moelgg, Neureuther, Hirscher, Myhrer wo immer top si gsi, oder aber nomau dr letscht Früehlig vor Karriere chade ha :-) Garniert mit Ryding u Khoroshilov oder Dopfer wird das e geile Winter. Ah u Grange machts de in Südkorea :-)[/i]

- moelgg + ryding/myhrer[/i]

si dini säuber definierte top5 auso top6? :-)) das zeigt aber shcön wasi meine, es wird e usglichnigi sach.[/i]

Ja si nid ganz klar definiert ;) aber us schwiizer sicht wirds äbe schwierig dert dri z fahre. Isch o chly abhängig vo verhältniss und usfäll. Freu mi aber o huere ufs slalomsaison, va uf di zwöite löif. Uf e erscht längts mer aube nid.

Warum -Mölgg??

Antworten zu diesem Beitrag:
Re: Schirennen - trashtalk - 13.11.2017 11:13:12
    Re: Schirennen - Isner - 13.11.2017 11:23:36
    Re: Schirennen - The Dude - 13.11.2017 11:19:21

[ Antworten ]  [ Forum ]  [ Neue Beiträge ]